2018 12 06 DK Denon AVR 1

Kategorie A/V receiverů je pro mnoho uživatelů (ale buďme upřímní - i pro mnoho profesionálů v oboru) matoucím klubkem přístrojů, které a) vypadají poměrně podobně, b) jejich soupis výbavy plný zkratek a trendy slov si díky jeho délce můžete číst místo pohádky před spaním a c) si musíte přehled každoročně obnovovat, protože právě AVR přístroje jsou se mění s železnou sezónní pravidelností. I proto jsme si udělali pěkný den ve fantastickém kinosálu a stereo poslechovce dovozce značky Denon, kde jsme prohazovali čtyři nejlevnější aktuální modely A/V receiverů této firmy.

2018 08 30 DK Samsung QE55Q7FN 1

Generační obměny televizorů jdou tak rychle, že jen opravdu odhodlaný pozorovatel si dokáže udržet přehled. Velké značky dnes nabízí televize s výbavou, jejíž popis by svou šířkou stál za brožované knižní vydání a už za nevelké peníze můžete mít tolik funkcí, že je snad ani nemáte prakticky šanci využít. Stojí tak za to sáhnout vůbec po něčem dražším, jako je třeba QE55Q7FN - 55" televizor s technologií QLED, kterou se aktuálně tolik pyšní gigant Samsung?

2018 08 03 TST KEF Q DK 1

Ať si kdo chce říká co chce o odklonu od multikanálových systémů, domácí kino je pořád ještě věc, která baví. Má to jedinou podmínku - složit ho pořádně a pečlivě. Jednou z variant pro již náročnější může být třeba řada Q tradičního britského výrobce KEF - měli jsme možnost vyzkoušet sedmikanálovou konfiguraci podpořenou malým subwooferem, která, zdá se, funguje dobře na všechnu moderní zábavu - hraní her, prožívání filmů, ale i na poslech hudby.

2018 04 10 DK Denon AVC X8500H 1

Domácí kino je jedním z pilířů, na nichž vyrostla popularita značky Denon. Ačkoliv pro velkou část publika jde hlavně o více či méně dostupné A/V receivery, velkou díru do světa japonská značka udělal i svými high-endovými řešeními - konkrétně třeba kombinací AVP-A1HDA / POA-A1HD. Na tradici těchto velkých dělených řešení po nějaké době, kdy Denon tento segment vyklidil, navazuje AVC-X8500H, A/V zesilovač, který má jako první na světě 13+2 kanály.

2018 02 28 TST Bluesound Pulse Soundbar 1

Primárně bezdrátový multiroom systém Bluesound se od svého uvedení pár let nazad rozrostl od jednoduchých reproduktorů přes streamery a zesilovače až k řešením pro domácí kino - konkrétně k modelu Pulse Soundbar, který v sobě spojuje jednak snadné ozvučení televize, jednak díky povedené ovládací aplikaci systému Bluesound možnost stát se v obýváku i zdrojem hudby a součástí multiroom řešení.