2017 05 22 DK Cabasse Stream BAR 1

Francouzští Cabasse jsou zcela jistě známí především výrobou klasických i originálně pojatých audiofilských reprosoustav, ale v jejich portfoliu se před pár lety začaly objevovat i modernější produkty - streamovací jednotky a podobná zařízení. Jedním z čerstvějších přírůstků pak je Stream BAR, což je soundbar pro domácí kino s - jak název napovídá - řadou síťových služeb.

2016 03 07 DK Mee Connect TV 1

Bluetooth sluchátka nejsou ničím neobvyklým, stejně jako třeba bluetooth přenosné reproduktory. Uživatelé oceňují zejména jejich komfort, kdy vás k přehrávači neváže žádný kabel, který jednak omezuje komfort, jednak operační rádius, v němž můžete poslouchat. Jenže pokud chcete zvuk do svých bluetooth zařízení dostat třeba z plnohodnotné "velké" audio sestavy nebo přímo z televizoru, budete většinou bez šance, alespoň se standardním vybavením - proto je tu třeba maličká krabička Connect TV od MEE Audio, vlastně rozšiřující bluetooth modul pro libovolný přístroj.

Tak jak před rokem či dvěma každý známý i neznámý výrobce reprodukční techniky bezhlavě začínal vyrábět sluchátka, tak v roce 2013 svět zaplavily takzvané zvukové základny, či zvukové projektory (či jak přeložit správně „soundbase" a nesklouznout k populárnímu slovu soundbar, které označuje ale přeci jen stylovější a jinak koncipovaný přístroj). Trend bez výjimky černých, víceméně stejně rozměrných (tak aby se vešly pod stojan televize na polici / komodě) a designově maximálně jednoduchých krabiček započali inženýři v BOSE a strhli neskutečnou lavinu. Jedním z nejaktuálnějších přírůstků je i DHT-T100 od Denon.