2018 02 28 TST Bluesound Pulse Soundbar 1

Primárně bezdrátový multiroom systém Bluesound se od svého uvedení pár let nazad rozrostl od jednoduchých reproduktorů přes streamery a zesilovače až k řešením pro domácí kino - konkrétně k modelu Pulse Soundbar, který v sobě spojuje jednak snadné ozvučení televize, jednak díky povedené ovládací aplikaci systému Bluesound možnost stát se v obýváku i zdrojem hudby a součástí multiroom řešení.

2017 12 22 TST RIHA domaci kino 1

Boom domácího kina přišel v 90. letech s výrazně snazší dostupností technologií - díky A/V receiverům a digitálnímu zpracování multikanálového signálu začalo být vlastně snadné rozmístit si doma pětici bedniček a subwoofer a nechat se oslnit prostorovým zvukem. Začátkem milénia si pak ale lidé uvědomili, že mohou mnohem lépe poslouchat, pokud peníze investují jen do dvou kanálů a kino tak šlo globálně jaksi stranou. S tím jak ale roste kvalita záznamů a šíří se "HD trend", i kino se zase pomaloučku polehoučku vrací do středu pozornosti.

2017 05 22 DK Cabasse Stream BAR 1

Francouzští Cabasse jsou zcela jistě známí především výrobou klasických i originálně pojatých audiofilských reprosoustav, ale v jejich portfoliu se před pár lety začaly objevovat i modernější produkty - streamovací jednotky a podobná zařízení. Jedním z čerstvějších přírůstků pak je Stream BAR, což je soundbar pro domácí kino s - jak název napovídá - řadou síťových služeb.

2016 03 07 DK Mee Connect TV 1

Bluetooth sluchátka nejsou ničím neobvyklým, stejně jako třeba bluetooth přenosné reproduktory. Uživatelé oceňují zejména jejich komfort, kdy vás k přehrávači neváže žádný kabel, který jednak omezuje komfort, jednak operační rádius, v němž můžete poslouchat. Jenže pokud chcete zvuk do svých bluetooth zařízení dostat třeba z plnohodnotné "velké" audio sestavy nebo přímo z televizoru, budete většinou bez šance, alespoň se standardním vybavením - proto je tu třeba maličká krabička Connect TV od MEE Audio, vlastně rozšiřující bluetooth modul pro libovolný přístroj.

Tak jak před rokem či dvěma každý známý i neznámý výrobce reprodukční techniky bezhlavě začínal vyrábět sluchátka, tak v roce 2013 svět zaplavily takzvané zvukové základny, či zvukové projektory (či jak přeložit správně „soundbase" a nesklouznout k populárnímu slovu soundbar, které označuje ale přeci jen stylovější a jinak koncipovaný přístroj). Trend bez výjimky černých, víceméně stejně rozměrných (tak aby se vešly pod stojan televize na polici / komodě) a designově maximálně jednoduchých krabiček započali inženýři v BOSE a strhli neskutečnou lavinu. Jedním z nejaktuálnějších přírůstků je i DHT-T100 od Denon.