2019 03 29 TST DVDO Air 1

Značka DVDO je specialistou na přenos videa s primárním zaměřením na domácí instalace a tedy také na poměrně přijatelné ceny svých výrobků. Ve firemním portfoliu najdete řešení přenosu signálu na velkou dálku po protokolu HDBaseT, najdete tam HDMI kabely nebo třeba HDMI přepínač či scaler, hodně zajímavým produktem ale bude hlavně Air - jak už název napovídá, jde o bezdrátový přenos video signálu, který je v běžném obývacím prostoru mnohem praktičtější, než klikatě vedené a délkou omezené HDMI.

2018 02 28 TST Bluesound Pulse Soundbar 1

Primárně bezdrátový multiroom systém Bluesound se od svého uvedení pár let nazad rozrostl od jednoduchých reproduktorů přes streamery a zesilovače až k řešením pro domácí kino - konkrétně k modelu Pulse Soundbar, který v sobě spojuje jednak snadné ozvučení televize, jednak díky povedené ovládací aplikaci systému Bluesound možnost stát se v obýváku i zdrojem hudby a součástí multiroom řešení.

2017 12 22 TST RIHA domaci kino 1

Boom domácího kina přišel v 90. letech s výrazně snazší dostupností technologií - díky A/V receiverům a digitálnímu zpracování multikanálového signálu začalo být vlastně snadné rozmístit si doma pětici bedniček a subwoofer a nechat se oslnit prostorovým zvukem. Začátkem milénia si pak ale lidé uvědomili, že mohou mnohem lépe poslouchat, pokud peníze investují jen do dvou kanálů a kino tak šlo globálně jaksi stranou. S tím jak ale roste kvalita záznamů a šíří se "HD trend", i kino se zase pomaloučku polehoučku vrací do středu pozornosti.

2017 05 22 DK Cabasse Stream BAR 1

Francouzští Cabasse jsou zcela jistě známí především výrobou klasických i originálně pojatých audiofilských reprosoustav, ale v jejich portfoliu se před pár lety začaly objevovat i modernější produkty - streamovací jednotky a podobná zařízení. Jedním z čerstvějších přírůstků pak je Stream BAR, což je soundbar pro domácí kino s - jak název napovídá - řadou síťových služeb.

2016 03 07 DK Mee Connect TV 1

Bluetooth sluchátka nejsou ničím neobvyklým, stejně jako třeba bluetooth přenosné reproduktory. Uživatelé oceňují zejména jejich komfort, kdy vás k přehrávači neváže žádný kabel, který jednak omezuje komfort, jednak operační rádius, v němž můžete poslouchat. Jenže pokud chcete zvuk do svých bluetooth zařízení dostat třeba z plnohodnotné "velké" audio sestavy nebo přímo z televizoru, budete většinou bez šance, alespoň se standardním vybavením - proto je tu třeba maličká krabička Connect TV od MEE Audio, vlastně rozšiřující bluetooth modul pro libovolný přístroj.