2018 02 14 TST Audia FLS10 1

Nějakých 70 km severozápadně od Říma, na krásném pobřeží Středozemního moře, leží město Civitavecchia a v něm už od roku 1996 sídlí značka Audia, založená dvojicí nadšenců - dodnes firma své produkty navrhuje a ručně vyrábí právě zde a upřímně řečeno je to na jejich provedení vidět. Základním stavebním kamenem druhé nejvyšší řady (po špičkových modelech Strumento) je integrovaný zesilovač FLS10.

2018 02 14 TST Metaxas Marquis 1

"Pamatuj na svou smrtelnost!", nebo chcete-li latinsky "Memento mori!". To jsou slova, která Australan s řeckými kořeny žijící aktuálně v Holandsku Kostas Metaxas vtiskl jako motto svému nejdostupnějšímu produktu - sluchátkovému zesilovači Marquis, který je bez přehánění unikátem. Ostatně jako všechny výrobky značky Metaxas & Sins, které mají blíž ke sběratelským objektům a modernímu umění, než k čemukoliv v hi-fi a high-endu.

2018 02 14 TST Lindemann musicbook 25 dsd 1

Německý výrobce Lindemann, usazený kousek jihozápadně od Mnichova, začal svou životní dráhu již v roce 1993 produkcí integrovaného zesilovače a reprosoustav, na přelomu tisíciletí k evolučním verzím svých produktů přidat CD přehrávač a teprve v roce 2008 objevili kouzlo samostatných D/A převodníků. Tlustou čáru za svou historií pak firma udělala v roce 2013, kdy uvedla svůj zajímavý musicbook.

2018 02 14 TST NHT C 4 1

Historie západoamerických NHT (Now Hear This) není nijak plná efektních zvratů, dramat a zázraků - jde zkrátka o (zejména na domácím trhu) úspěšnou značku, která si drží svou cestu již od roku 1986. Jejich katalog je poskládaný s ohledem na splnění moderních nároků (od vestaveb, přes ozvučení exteriérů až po domácí kino s Dolby Atmos), ale v sérii C (jako Classic) má firma také klasicky koncipované hi-fi.

2018 02 14 TST Nordost QKore 6 1

Americký Nordost je dobře znám svými kabely všech (ale hlavně vyšších) cenových kategorií, možná ne úplně každý ale ví, že má také poměrně široký záběr produktů určených pro napájení - krom lišt, filtračních a kompenzačních modulů nebo lehce exotických harmonizátorů jsou to nejnověji i nevelké jednotky QKore, jejichž účelem je poskytnout řešení pro uzemnění primární i sekundární.

2018 02 14 TST Dynaudio Music 3 1

Už i dánští Dynaudio okořenili svůj katalog, doposud zaměřený na relativně puristicky pojaté reprosoustavy (s výjimkou "trochu lifestyle" série Xeo), o aktivní all-in-one řešení typu "postav a hraj. Série Music nabízí originální tvary, severský rukopis a záběr od maličkého reproduktoru po opravdu velký model. Přímo uprostřed stojí Music 3, kompaktní zařízení s možností ozvučení a několika praktickými vychytávkami.