800 150 dynaudio partner

2020 10 30 TST Kharma S7 S 1

Když v roce 1993 zakládal Holanďan Charles van Oosterum svou již druhou značku – Kharma – patrně tak nečinil s touhou nabízet to nejdražší ve světě domácí reprodukce zvuku. Nicméně, čas a geneze jeho vize ho k této pozici na nějakou dobu skutečně dovedly a ani dnes, přestože jsou ve světě už i dražší kreace, nepatří Kharma k žádnému low-endu, naopak si za své prémiové (až ultra prémiové) zboží nechává tučně zaplatit a je jedno, zda jsou to reprosoustavy, zesilovače nebo třeba kabely či nábytek.

2020 10 30 TST Audio Physic Midex 1

Už jméno více než čtvrtstoletí staré německé značky Audio Physic navozuje pocit technologicky orientované společnosti, což tak nějak dotvrzuje i pohled na povětšinou zakloněné a technicistně vizuálně pojaté ozvučnice. Tento tradiční přístup značky je zřetelný také u prakticky prostředního modelu z nejvyšší Reference Line, který má hezký název Midex a dle slov Audio Physic má „kombinovat výkony s elegancí v perfektní harmonii“.

2020 09 30 TST Wharfedale EVO 44 1

Značka Wharfedale sice možná dnes patří pod křídla nadnárodního koncertu IAG, zachovává si nicméně i na dohled stého výročí založení si firma zachovává anglického ducha. Katalog firmy se soustředí převážně na modely zaplatitelné z reálných příjmů, byť mezi devíti řadami jsou i modely s šestimístnou cenovkou řady Elysian. To jsou nicméně výjimky, drtivá většina nabídky včetně druhé nejvyšší série EVO4 se drží ve velmi racionálních hladinách – to platí i pro krále této řady, sloupek EVO4.4.

2020 10 30 TST SVS Prime Pinnacle 1

Když se před více než 20 lety poprvé na trhu objevilo jméno SVS, vystupovala značka jako strůjce revoluce v oboru subwooferů – firma z amerického Ohia chtěl nabídnout alternativu k drahým špičkovým subwooferům a zdá se, že se to bezezbytku podařilo. Dodnes je SVS synonymem právě pro subwoofery v dostupné a střední cenové hladině. Současné portfolio je nicméně výrazně širší a nechybí v něm i různé aktivní reprosoustavy, stejně jako klasické řady hi-fi. Letošním oceněním EISA se může pyšnit vrchol nižší modelové série Prime s příznačným názvem Pinnacle.

2020 09 30 TST Spendor 9 2 1

Anglický Spendor patří mezi jednoho z klasických „BBC učedníků“, tedy firmu, která začala vyrábět reprosoustavy s tradicí definovanou v polovině minulého století požadavky patrně nejvýznačnějšího vysílacího konglomerátu na světě. Dodnes má „BBC monitor“ ve světě zvuk a přestože nejde o technicky perfektní řešení, má své specifické kouzlo a to mají ostatně i reprosoustavy těchto svébytných malých výrobců – může za to třeba i to, že Spendor vyvíjí a vyrábí své modely a technologie stále v malých prostorách v Sussexu.