2019 07 30 TST Denon Heos Cinema HS2 1

Dalo by se říct, že po pár letech už multiroomová platforma HEOS prošla testem času a uspěla - tím víc, že ji dnes najdete jako integrální část mnoha produktů z koncertu D&M (tedy Denonu a Marantzu). V nabídce pak nejsou jen klasické bezdrátové reproduktory, ale také set koncipovaný pro lifestylové domácí kino - konkrétně jde vlastně o set soundbaru a subwooferu, oboje samozřejmě v čistě bezdrátovém provedení a připravené pro nasazení v komplexním domácím ekosystému.

2019 05 31 TST Polk Magnify Max 1

Americký Polk je u nás známý hlavně jako výrobce odvážně znějících reprosoustav za rozumné ceny, v jeho portfoliu ale najdete i celou řádku dalších výrobků - mimo jiné třeba celou plejádu soundbarů. Na vrcholu nabídky je model MagniFi MAX, který kombinuje soundbar s bezdrátovým subwooferem a ve verzi SR přidává i dva bezdrátové zadní efektové reproduktory.

2019 03 29 TST Polk Magnifi Mini 1

Američtí Polk Audio mají dlouhou tradici ve výrobě reprosoustav, které z malého objemu produkují hodně zvuku. Tradici táhnoucí se konkrétně až do roku 1972. Dnes už ale Polk není jenom o reprosoustavách, ale také třeba o vestaveném nebo exteriérovém ozvuční, o bezdrátových reproduktorech nebo třeba o soundbarech a dalších lifestyle způsobech běžného domácího ozvučení.

2019 01 31 DK OceanWay setup 1

Za kalifornskou značkou OceanWay stojí Allen Sides, muž ověnčený bezpočtem hudebních cen včetně nejedné Grammy. Muž, kterého oceňují profesionálové kalibru Hanse Zimmera, George Lucase nebo Davea Grohla a podobných. Muž, který už nějaké čtyři dekády nejen nahrává hudbu a filmové soundtracky, ale také navrhuje studiové reprosoustavy. V jeho nabídce pak ale najdete i trochu "zkulturněné" profi modely pro domácí nasazení. My jsme se nicméně mohli posadit do domácího kina, kde krom přehrávače a multikanálového procesoru pocházelo všechno právě z dílny Allena Sidese.

2018 08 03 TST KEF Q DK 1

Ať si kdo chce říká co chce o odklonu od multikanálových systémů, domácí kino je pořád ještě věc, která baví. Má to jedinou podmínku - složit ho pořádně a pečlivě. Jednou z variant pro již náročnější může být třeba řada Q tradičního britského výrobce KEF - měli jsme možnost vyzkoušet sedmikanálovou konfiguraci podpořenou malým subwooferem, která, zdá se, funguje dobře na všechnu moderní zábavu - hraní her, prožívání filmů, ale i na poslech hudby.