800 150 voix

2012 05 09 PRF Antelope

Igor Levin je mozkem a tváří značky doposud známé hlavně v oblasti profesionálního nahrávání. Jeho neokoukané nápady, kterými s úsměvem plave proti proudu a proti moderním trendům – v době, kdy se tradovalo, že přenos zvuku jako jediný plnohodnotně zvládne FireWire přišel s dobře udělaným USB, v okamžiku trendu absolutní minimalizace jitteru přišel zase s myšlenkou, že i jitter jako všechno ostatní se musí pouze umět ovládnout a dobře využít. To je netradiční cesta jménem Antelope Audio.

HFV: Jak jste se vlastně dostal do oblasti domácího audia?

IL: Přes profesionální sféru. Vždycky jsem se pohyboval v oblasti nahrávání, kde profesionální zvukaři vyžadují a používají nejnovější technologie a potřebují tu nejlepší kvalitu, které teprve potom proniká do domácností.

HFV: Nejste jen výkonný ředitel firmy, ale stále také hlavní inženýr Antelope, je to tedy tak, že chcete mít nad vším plnou kontrolu?

IL: To snad ani ne, jsem prostě vždy nadšený novými nápady a možností kombinovat je se zavedenými, ale zapomenutými a opuštěnými postupy do zcela nových celků. Chci taky jít proti trendům. Důležité je mimochodem také to, abychom nepřišli s novinkou, dokud na ní lidé nejsou připravení, načasování je zásadní. V době, kdy synonymem kvalitního zvuku z počítače byl Apple a FireWire jsem tvrdil, že USB a PC mohou být stejně dobrým řešením – a ukázalo se, že to jde. Stejně tak se teď opatrně snažíme lidem vysvětlovat, že základem všeho je precizní časování. To ale není totéž co nulový jitter, naopak. Každá technologie musí být nejdříve pochopena a pak využita.

HFV: Jaký je zvuk Vašeho domácího hi-fi? Používáte své produkty nebo jdete naopak jako mnozí cestou analogu?

IL: Přiznávám, že doma už hudbu skoro neposlouchám. A pokud, tak z notebooku na jednoduchém zařízení, mám doma samozřejmě Zodiac. Ale když se celý den setkáváte s nějakým problémem a prací, asi jí nechcete mít i večer doma. Určitě jdu ale cestou digitálu.

HFV: Existuje na světě nějaká značka, kterou byste pokládal za svou konkurenci? Nebo jejíž zvuk byste měl rád?

IL: Přiznávám, že v téhle oblasti mám velké nedostatky a měl bych je napravit. V podstatě nestuduji konkurenci. Ani pořádně nevím, co a kde je na trhu a už vůbec nevím, jak to hraje. Na druhou stranu jsou věci, které mi vizuálně imponují. Ale jen vizuálně. Zajímala by mě samozřejmě hlavně technika, ale asi nikdo mě nepustí ke svým obvodům.

HFV: Plánujete nějaké rozšíření svého katalogu pro domácí audio? Nabízí se třeba CD přehrávače, zesilovače nebo třeba sluchátka a reprosoustavy...

IL: Pomalu se začínáme jako značka etablovat, prozatím si nejvíce ceníme našich pokroků v analogové části. Náš nový Rubicon má skvělé phono na bázi J-FETů, možná bychom mohli jít touto cestou. Ale nápadů na novinky je skutečně mnoho. Možná půjdeme ještě výš ve směru A/D a D/A převodníku a předzesilovače jako je Rubicon.

HFV: Díky moc za Váš čas!

Výprodej hi-fi

200 180 hificz

200 300 xavian

200 200 epaudio

200 200 soundstyle

05 200 200 tykon

200 200 hifi guide

200 200 horn

200 200 audiocenter

Your browser doesn't support JavaScript or you have disabled JavaScript.

200 200 voix

200 200 rpaudio

200 200 avitsmart

31 200 300 bose

32 200 200 wdq

33 200 200 amarock

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Harmonii, švih a břink

Milí čtenáři,

čas letí, jak praví okřídlené přísloví, jako voda. Doufám, že rok 2018 pro vás byl ve znamení úspěchu a třeba i nalezení nějaké nové, skvělé zábavné cesty k dobrému zvuku. Takže vám všem ještě jedno přání všeho nejlepšího do nového roku a nechť je vše tak, jak si přejete.

Číst dál...

200 200 eurostar 12 200 200 audio visual 13 200 200 elfton Mareka Audio 

Your browser doesn't support JavaScript or you have disabled JavaScript.

16 200 200 cpt 17 200 200 aq 18 200 200 avintegra 200 200 psg 20 200 200 wdq 

21 200 200 kasaudio 22 200 200 spalek 28 200 200 440audio 24 200 200 hifistyl 200 200 melco 

26 200 200 ibd 27 200 200 hiendboutique 25 200 200 grandinote 200 200 amarock studio 200 200 htp

corner amarock studio