2016 12 31 TST Teac TN300 1

Teac má za sebou slavnou minulost a i dnes najdete ve výrobě širokou škálu věcí od maličkých a levných krabiček až po high-end a to nemusíme ani brát v potaz "detašované pracoviště" s názvem Esoteric. Teac ale není jen výrobcem elektroniky a reprosoustav, dnes má v katalogu i řádku gramofonů. K nám se dostaly dvě variace na jedno téma s číslovkami 300 a 400.

Add a comment

2016 05 03 TST Audio Technica AT LP5 1

Už několik let je jasné, že gramofony jsou jedním z trendů v oblasti domácí reprodukce hudby, i když je fakt, že přes bombasticky vypadající meziroční nárůsty prodejů vinylů i gramofonů jako takových jsou absolutní čísla stále ještě v kontextu celého odvětví v zásadě zanedbatelná. Nicméně tak jako u sluchátek před pár lety, kdo nevyrábí gramofon, ten jako by ani nebyl. Pomineme-li značně dominující Pro-Ject, je jedním z větších hráčů na poli dostupné gramofonové techniky i Audio Technica, která představila nový gramofon AT-LP5.

Add a comment

2015 12 29 TST Pro Ject Debut Carbon Esprit SB 1

Obliba gramofonů je stále ještě na výrazně vzestupné části křivky, jejich popularita se tak šíří i k lidem, kteří nemají vztah ke klasickým rituálům, s černými deskami spjatým. Gramofony dnes míří velkým dílem k lidem, kterým je trochu jedno, zdali je osazena MM či MC přenoska, zdali je raménko toho či onoho tvaru a podobně. Gramofony patří i lidem, kteří chtějí maximální pohodlí, ale zároveň očekávají i dobrý zvuk, který u plně automatických strojů spíše nedostanou - proto jsou k dispozici komfortně laděné modely jako Debut Carbon Esprit SB od Pro-Ject.

Add a comment

2015 12 29 TST Pro Ject RPM 1 Carbon 1

Základní modely gramofonů bývají u většiny producentů více či méně vyšperkovanou variací na obdélníkovou základnu z MDF bez jakýchkoliv perliček. Rakousko-český Pro-Ject je v tomto ohledu rozhodně unikátem - nejen, že nabízí nepřebernou variaci barev, ale i tvarů. Důkazem budiž řada RPM a její základní model 1, který vypadá mnohem dražší, než ve skutečnosti je.

Add a comment

2015 07 28 TST Thorens TD 203 a Ortofon 1

Vinylové desky kdysi bývaly přední audiofilskou cestou, jak poslouchat hudbu. V jednadvacátém století se ze stavu mírné hibernace, do kterého upadly po mohutném nástupu kompaktních disků v osmdesátých letech, dostávají opět na výsluní, jakkoliv i dnes tvoří jen nepatrné procento celkových prodejů hudebních nosičů. Pokud jste ale i vy smeteni vlnou elpíčkové renesance, patrně se pohlížíte po nějakém gramofonu. A pokud jste podobní většině těch, kteří na oné vlně jedou, hledáte nejspíše gramofon spíše z nižší až střední kategorie a nejste analogovými puristy.

Add a comment

200 300 mcintosh

200 200 xavian 20let

200 200 studiospalicek

200 200 rpaudio

200 100 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 xavian 200 200 soundstyle 200 200 ketos 200 200 tykon 200 200 psg

200 200 hifiguide 200 200 cptpraha 200 200 elac 200 200 naimstudio 200 200 horn

200 200 aq 200 20 voice 200 200 elfton 200 200 horizontrading 200 200 kasaudio

200 200 pmc 200 200 mareka audio 200 200 ibdczech 200 200 altei 200 200 4ce distribution