mario binner

Mario Binner pracuje v legendární značce Audio Note jako „předváděč“. Aby se vývojáři mohli plně soustředit na nové produkty značky, on jezdí po světě a prezentuje to, v čem leží síla elektronkových konstrukcí Audio Note. Svým klidem, úsměvem a sebejistým prohlášením, že v jednoduchosti je síla a že Audio Note momentálně umí nabídnout patrně nejkratší cestu k živému hudebnímu originálu umí být velmi přesvědčivý. HFV: Tak jak se Vám líbí v Praze?
MB: Díky za optání, jsem tu poprvé a máte tady krásnou hi-fi show. Spousta lidí...

HFV: Jste spokojený s odezvou návštěvníků?
MB: No, vlastně jsem zase tolik zpětné vazby neslyšel, ale lidi přichází zase a znovu, takže se jim náš zvuk asi líbí.

HFV: Co takhle něco o technice. Vaše konstrukce jsou velmi jednoduché a konzervativní... Nepřemýšleli jste o digitálních zesilovačích, aktivních reprosoustavách, streamerech, moderních produktech, co si trh žádá?
MB: Vlastně ani ne. Neříkám, že to tak nemůže být, ale musíme si být jisti, že takový produkt dokážeme udělat natolik dobře, aby vyhovoval našim zvukovým standardům. A to zatím není možné. Prozatím vinyl a elektronky v co nejjednodušším zapojení s co nejkratší signálovou cestou prostě hrají nejlépe ze všeho – stačí si poslechnout nějakou naši sestavu. Navíc i náš mozek funguje analogově, takže zůstáváme u toho nejpřirozenějšího, co je k dispozici.

HFV: A co tranzistorové zesilovače?
MB: Tranzistor pro nás příliš dobře nefunguje. Sice v našich produktech sem tam nějaký najdete, ale rozhodně ne na výstupu.

HFV: Jaký typ elektronek používáte nejraději?
MB: Víte, ona vlastně elektronka pro kvalitu zvuku není důležitá. Rozhodně ne tak, jako pořádně udělané napájení a transformátor, to je základ všeho. I proto neděláme žádné filtry proudu – prostě raději rovnou uděláme kvalitní napájení tak, aby rušení ze sítě do hi-fi neprošlo. Stejně tak elektronka – je jedno, zda máte 300B nebo 2A3 (i když tu mám osobně nejraději), vždy můžete získat skvělý zvuk.

HFV: Co vidíte jako jedinečnou záležitost na Audio Note?
MB: Určitě to, že nechceme být „hi-fi“. To umí spousta firem. My chceme, aby naše přístroje jen přenesly hudbu, abyste na ně při poslechu úplně zapomněli.

HFV: Nechystáte nějakou cenově dostupnější sestavu?
MB: Náš Level Zero je to nejnižší, co chceme dělat. Levnější sestava už by nemohla používat odpovídající materiály (nebereme například stříbro ani měď z běžných skladů, hledáme vlastní zdroje a tam nakupujeme, stejně tak nebereme téměř žádné komponenty od dodavatelů – kromě těch, které samy specifikujeme a případně upravujeme) a nemohli bychom se jim tolik věnovat.

HFV: Díky!
MB: Není zač.

Další informace o Audio Note najdete na www.audiosalon.cz 

200 300 mcintosh

200 200 pmc

200 200 normaaudio

200 200 studiospalicek

200 200 rpaudio

200 100 wdq

200 100 rodel

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Jak se hodnotí?

Recenze všeobecně (na hudbu, na jídlo, na filmy, na auta, na makeup nebo na hifi...) jsou většinou cílem uštěpačných poznámek ze strany těch, s jejichž názorem se neshodnou, to je ovšem v zásadě asi i v pořádku, jakkoliv snaha ventilovat svůj názor spíše konstruktivním, logicky formulovaným způsobem by zjevně byla ku prospěchu o něco více. Jinými slovy, vyjádřit svůj názor "že je to sračka" mohu i slušně, věcně a bez nutnosti okamžitě napadat.

Číst dál...

200 200 xavian 200 200 soundstyle 200 200 eurostar 200 200 tykon 200 200 psg

200 200 hifiguide 200 200 cptpraha 200 200 basys 200 200 naimstudio 200 200 horn

200 200 aq 200 200 voice 200 200 yamaha 200 200 horizontrading 200 200 kasaudio

200 200 elfton 200 200 mareka audio 200 200 ibdczech 200 200 walter kircher 200 200 4ce distribution

1024 200 audio video show praha