- Podrobnosti
- Autor: redakce Hi-Fi Voice
- Kategorie: Všimli jsme si
Lenbrook vloni na podzim oznámil, že "budeme koukat"...
Nejaktuálnější zpráva ze světa hifi - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení
...v lednu pak, že "se teprve rozjíždí"...
...takže vlastně nepřekvapí kde jsme (jsou) dnes - dnes rovnou 2 Lenbrook oznámení (ne)tiskové zprávy 1 ranou (kdo chce 1 větou - tak závěrečná celého materiálu):
Krok první: Nově vytvořená Lenbrook Media Group (LMG), obchodní jednotka vytvořená po akvizici MQA na podzim roku 2023 (odkaz výše), oznámila vytvoření MQA Labs s posláním pokročit v distribuci zvuku ve vysokém rozlišení se sadou zvuku. zpracování vylepšení, konverze a kódování produktů pro hudební dodavatelský řetězec. Jeho 3 základní řešení nyní zahrnují AIRIA od MQA Labs, v podstatě adaptivní audio kodek SCL6 s vysokým rozlišením; FOQUS od MQA Labs, řešící analogově-digitální konverzi a QRONO od MQA Labs, vylepšení zpracování zvuku pro přehrávací zařízení.
Když byla oznámena skupina LMG, deklarovaným cílem bylo efektivně umožnit komercializaci a vývoj řešení Lenbrook pro správu obsahu a také využívat nové licenční příležitosti. Se stávajícími softwarovými technologiemi BluOS a platformou pro správu obsahu v jádru by nová obchodní jednotka mohla také dohlížet na růst řešení pro kódování obsahu pomocí cenné sady technologií, které vyplynuly z akvizice MQA, a zejména jejího vzrušujícího nového kodeku SCL6.
LMG oznamuje sadu produktů z nově vytvořených MQA Labs, které přinášejí vylepšení zpracování zvuku v celém hudebním dodavatelském řetězci. AIRIA by MQA Labs ™ (také známý pod svým technickým názvem SCL6) poskytuje zvuk ve vysokém rozlišení a zároveň plynule škáluje od plně bezztrátových po velmi ztrátové rychlosti. FOQUS by MQA Labs ™ představuje inovativní přístup pro převod analogového signálu na digitální. QRONO by MQA Labs ™ přináší řadu vylepšení zpracování zvuku v přehrávacích zařízeních. Očekává se, že tyto technologie budou uvedeny v různých produktech držitelů licence během kalendářního roku 2025.
Gordon Simmonds, generální ředitel Lenbrook Group, mateřské společnosti LMG, uvažoval o původním rozhodnutí získat aktiva MQA. „Tento vývoj potvrzuje naše instinkty kolem tohoto týmu a hodnotu IP. I když pro nás zůstává prioritou výběr a dostupnost obsahu MQA, nikdy to nebylo o jediném kodeku,“ říká.
Vytvoření MQA Labs a jejích nejnovějších produktových rodin odrážejí Lenbrookovu vášeň zlepšit celý audio řetězec a přinést ty nejkvalitnější technologie nahrávání, distribuce a přehrávání, které budou přínosem pro celý speciální audio průmysl a jeho fanoušky.
„Digitalizace analogového signálu přináší do výsledného zvukového souboru řadu nedokonalostí. Jedním z nejběžnějších a nejkritičtějších je něco, co se často označuje jako časové rozmazání – když je rozlišení dvou zvuků sníženo, protože jejich načasování je v digitálním souboru nesprávně reprodukováno,“ vysvětluje Greg Stidsen, technologický ředitel společnosti Lenbrook. „Tým MQA Labs je odborníkem na vylepšení zvuku v časové doméně, protože vynalezl mnoho technik, jak se takovým poruchám zvuku vyhnout nebo je odstranit.“
2 z nových produktových rodin budou tento problém řešit přímo: FOQUS, který řeší analogové na digitální procesy, a QRONO, který se bude zabývat převodem digitální zpět na analogový.
3. produktová řada patří mezi nejočekávanější budoucí produkty LMG. Dříve známý pod svým technickým názvem SCL6, je to nový kodek hladce zajišťující nejlepší možné rozlišení bez ohledu na dostupnost šířky pásma. Kodek nyní pojmenovaný AIRIA od MQA Labs byl vyvinut pro transformaci zvuku přes bezdrátová připojení. V poslední době společnost LMG úspěšně dokončila pilotní projekty pro použití jako distribuční kodek – ideální pro streamovací služby. Jako přenosový kodek září jako kodek s vysokým rozlišením s dramatickými provozními úsporami a spolehlivostí.
Reakce průmyslu na tyto nové produkty je zdá se velmi pozitivní. „Inspirujeme se reakcemi našich partnerů, kteří tyto technologie začleňují do svých produktů,“ vysvětluje Mike Jbara, viceprezident a generální ředitel společnosti LMG. „Toto je pro nás milník. Jsme odhodláni přijímat a uplatňovat zpětnou vazbu z trhu v tom, jak používáme naše technologie, a zajistit, aby byly flexibilnější a přístupnější v celém hudebním dodavatelském řetězci.“
Pro streamující audiofily je sakra zajímavý druhý krok (2. "netisková" zpráva - což je spíš jen "PR" taktika - rozdělení 1 do 2, které přinášíme společně):
Lenbrook Media Group a HDTracks se spojili na Audiophile Streaming Service
Lenbrook Media Group spolupracuje s platformou pro objevování hudby HDtracks na vývoji streamovací služby navržené speciálně pro audiofily. Vytvořili škálovatelnou službu streamování zvuku pro hudební nadšence. Lenbrook Media Group oznámila, že podporuje spuštění nové streamovací služby HDtracks, která využije škálovatelnou audio technologii a zároveň nabídne výběr ve formátech zvuku s vysokým rozlišením. Díky nejnovějšímu škálovatelnému kodeku AIRIA od MQA Labs, uznávaném jako původní průkopnická služba pro stahování hudby ve vysoké kvalitě, bude HDtracks nyní schopen nabízet také streamovací řešení, které je schopno podporovat nové vyšší úrovně kvality (AIRIA je transparentní doručovací kodek vhodný pro streamování z cloudu nebo bezdrátově ze zařízení do sluchátek). Uživatelé si budou moci vybrat svůj formát – buď PCM/FLAC nebo MQA – ve službě, která zajistí streamování zvuku ve vysokém rozlišení doma i na cestách.Podle Lenbrooka je řešení navrženo pro bezdrátovou komunikaci s nízkou latencí vynálezci bezztrátové komprese, přináší výhody formátově agnostického, škálovatelného kodeku s bezkonkurenční kombinací kvality zvuku, spolehlivosti a datové účinnosti.
„Naše odvětví bylo vybudováno tak, že náročným hudebním nadšencům poskytujeme možnosti výběru a zároveň využíváme inovace k pokroku v poskytování digitální hudby,“ vysvětluje John Banks, ředitel strategie Lenbrook.
„Už nějakou dobu jsme chtěli spustit službu streamování HDtracků. V Lenbrooku máme partnera s globálním dosahem, který nám pomáhá spustit službu zajišťující kvalitu a spotřebitelský výběr. Fanoušci si budou moci vybrat svůj formát – buď PCM/FLAC nebo MQA – ve službě, která zajistí streamování zvuku ve vysokém rozlišení, ať už jste doma nebo na cestách.“
Spoluzakladatel HDtracks David Chesky
Jako audiofilové máme vzrušující vyhlídku, jak uvést do života službu pro miliony světových audiofilů, kterým tak vášnivě záleží na kvalitě hudby, kterou poslouchají. Služba bude dostupná napříč platformami. Kromě vlastních aplikací pro mobilní zařízení si tato služba najde cestu do mnoha předních světových špičkových zvukových ekosystémů, aplikací a značek, které pro svůj obsah spoléhají na poskytovatele služeb. Mike Jbara, viceprezident a generální manažer Lenbrook Media Group, říká, že vedení HDTracks jsou pro Lenbrooka perfektními partnery: „Jejich zkušenosti a porozumění špičkovým audio ventilátorům jsou jedinečné a jejich historie s kvalitou a inovacemi mluví sama za sebe,“ říká Jbara. "Jsme připraveni vydat se na tuto cestu s nimi a myslíme si, že hudebním fanouškům se to bude líbit."
Mezi sadou jedinečných funkcí nabídne nová streamovací služba HDtracks spotřebitelům výběr formátů a bude první předplatitelskou službou, která bude schopna maximalizovat kvalitu služeb podle podmínek sítě. Podle Lenbrook existuje neopodstatněné přesvědčení, že kvalita zvuku je definována pouze bitovou hloubkou a že kvalita služby je definována pouze počtem stop, které služba nese. Obě společnosti se shodují na tom, že uživatelé ocení skutečnost, že HDtracky mohou nabízet dobře upravený obsah, který zahrnuje širokou škálu žánrů, a zároveň poskytovat nejlépe znějící verze stopy ve formátu, který si posluchač vybere.
Služba bude dostupná napříč platformami. Kromě vlastních aplikací pro mobilní zařízení si tato služba najde cestu do mnoha předních světových špičkových zvukových ekosystémů, aplikací a značek, které se svým obsahem spoléhají na poskytovatele služeb.
HDtracks (obr. výše) založili v roce 2008 Norman a David Chesky - průkopníci revolučních nahrávacích technik ocenění cenou GRAMMY a zakladatelé prestižního labelu Chesky Records. HDtracks vzali svou posedlost kvalitou zvuku vážně. Špičková zvuková technologie, pečlivé kontroly kvality, rozsáhlá knihovna a uživatelsky přívětivé rozhraní pomohly vytvořit z HD tracků jednu z předních světových platforem pro objevování hudby.
Stručný obsah mnoha vět výše - budeme streamovat kvalitněji.
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: redakce Hi-Fi Voice
- Kategorie: Všimli jsme si
Vibrace, uzemnění, kvalita proudu, ale (dodnes!) dokonce stále i jen kabely jsou pro různé mudrlanty mající potřebu "zpochybňovat" co nevyzkoušeli a neznají - tématem jejich iniciativ. Jejich problém, kdo vyzkoušel ví. Mitsuki Seiko „Crystal Eop-G“ je nové virtuální uzemnění zásuvkového typu využívající zcela nový kondenzátor. Tato virtuální zem použivá elektrický dvouvrstvý kondenzátore značky audio příslušenství Kojo Technology.
Co společnost dělá a jak viz výše / níže
Fotbalové hřiště hned u zásuvky
Naplněním 8 elektrických dvouvrstvých kondenzátorů do velikosti 1 zástrčky elektrické zásuvky se Kojo Technology podařilo zajistit obrovskou plochu vodičů o 80 000 000 cm2 - což odpovídá ploše jednoho fotbalového hřiště (105 x 68 m)!
Zástrčka Crystal Eop-G zdědila koncept firemního virtuálního zemnění (viz obr. výše) a je zodpovědná nejen za posílení GND každého zařízení, ale také za stabilní provoz (zpevnění GND) celého audio systému. Firemní řada virtuálních zemí se zaměřuje na rozšíření plochy povrchu vodiče, ale zavedením nových nápadů a inovativní technologie se podařilo vytvořit rozsáhlou plochu vhodnou pro posílení GND celého audio systému. Crystal Eop-G použitím nových materiálů aktualizuje povrch vodiče Crystal EG, virtuální země krabicového typu, která měla největší povrch v historii Kojo Technology; které nyní předáváme slovo:
Přijetí technologie elektrických dvouvrstvých kondenzátorů
Když jsme plánovali nový produkt s tématem „virtuální země, která podporuje celý audio systém“, dostali jsme otázku, kde a v jaké podobě bude využit. Vývojoví pracovníci se zaměřili na zemnicí vedení vstupního napájení, které je propojeno s kostrou GND audio zařízení. Na základě toho jako výchozího bodu jsme přišli s myšlenkou převzít odpovědnost za posílení GND celého systému.
Samozřejmě budete muset použít zásuvku ve zdi nebo prázdnou zásuvku na prodlužovacím kabelu, ale budete čelit výzvě, jak zajistit povrch vodiče, který pokrývá celý audio systém, a učinit jej kompaktnějším.Uvnitř tyčové virtuální země je použit speciální hliníkový elektrolytický kondenzátor: řada Crystal Ep a skříňová virtuální země: Crystal EG, které již byly komercializovány. Leptáním ±elektrod kondenzátoru (hliníková fólie vysoké čistoty) vzniká nespočet dutin připomínajících kavernózní strukturu (obr. níže).
Tím byla zajištěna plocha vodiče 11 000 cm2 na kus. Avšak i kdyby jich bylo použito 10 nebo 20, plocha povrchu celého systému by byla zanedbatelná. Po hledání materiálů a vývoji nových technologií, které by mohly přispět k rozšíření plochy povrchu vodiče, jsme konečně objevili technologii používanou v elektrických dvouvrstvých kondenzátorech (také známých jako super kondenzátory). Elektrické dvouvrstvé kondenzátory mají elektrodovou (leptanou) strukturu speciálního hliníkového elektrolytického kondenzátoru uvedeného výše, stejně jako porézní aktivní uhlí (obr. níže).
Porézní aktivní uhlí je bohaté na mikropóry a má vysokou poréznost, což přispívá k nepředstavitelnému rozšíření plochy povrchu. Crystal Eop-G je naplněn osmi z těchto elektrických dvouvrstvých kondenzátorů, které dosahují kapacity 80 000 000 cm 2 , což je přibližně 1 200krát větší než Crystal EG (68 000 cm 2 ) a více než 7 200krát větší než řada Crystal Ep (11 000 cm2). Výkon této velikosti je bezkonkurenční a odpovídá ploše přibližně jednoho fotbalového hřiště (105 m x 68 m). Podařilo se nám zajistit obrovskou plochu vodičů pomocí jediné velikosti zástrčky. Použitý elektrický dvouvrstvý kondenzátor (obr. níže) využívá strukturu, která rozšiřuje povrch každé elektrody a nemá funkci kondenzátoru.
Struktura krystalu Eop-G
Přijetí nové technologie využívající elektrické dvouvrstvé kondenzátory nabízí potenciál pro významnou miniaturizaci. Pokud jde o tvar, typ zásuvkové zástrčky byl vynalezen pro zacílení prázdných zásuvek na zásuvkách ve zdi a rozbočovačích. Nyní je čas vymyslet, jak obsah kompaktně zabalit (obr. níže, pracovalo se s / upravovalo i vyvážení hmotnosti).
Crystal Eop-G využívá radiálně rovnoměrně rozloženou válcovou strukturu k efektivnímu vnitřnímu uspořádání 8 elektrických dvouvrstvých kondenzátorů. Vyváženost umístění je nejlepší a podařilo se nám potlačit zkreslení vyvážení hmotnosti. Kovové materiály vnitřního krytu, těla a těsnícího krytu, které vyžadují vodivost, jsou vyrobeny z různých kovů (měď, mosaz, SUS) v důsledku opakovaných úprav vyvážení kvality zvuku.Čepel zástrčky zásuvky, která při zasunutí do prázdné zásuvky nevyžaduje připojení napětí, je navíc vyrobena z materiálu ABS s ohledem na bezpečnost a pevnost. Pouze zemnící elektroda je vyrobena z mosazné pozlacené koncovky s vodivostí.Mechanický design a výroba výše uvedené konfigurace byly vyvinuty společně s Yuki Seimitsu Co., Ltd., která zpracovává umělé satelity a lékařské vybavení (společnost také komercializuje a prodává analogový přehrávač AP-01). Kompaktní a vysoce přesná technologie zpracování je statusem a chloubou Crystal Eop-G (jednotlivé části viz obr. níže)
Rozumná udržitelnost (jsme v Japonsku) bez odpadu
Crystal Eop-G se skládá ze 3 částí: zásuvky, hlavního těla a ochranného krytu, aby se zvýšila jeho vyvíjetelnost a rozšiřitelnost. Část výstupní zástrčky a část ochranného krytu mají vnější a vnitřní závit se stejnou roztečí, což umožňuje připojení Crystal Eop-G. 2 připojení mohou zdvojnásobit plochu a rozšířit ji na fantastických 160 000 000 cm2 (viz obr. níže).
Pomocí této funkce lze povrchovou plochu mnohonásobně rozšířit. Kromě toho spojení Crystal Eop-G vytváří přebytek části výstupní zástrčky a části ochranného krytu, ale jejich kombinací lze rychle přeměnit na ochrannou krytku výstupu. To nejen zabraňuje ztrátě dílů, ale také umožňuje jejich efektivní použití. I když se tato ochranná čepička zdá být vedlejším produktem (ve skutečnosti to bylo záměrné - její použití viz obr. níže), o zjednodušených funkcích Crystal Eop-G lze říci, že jde o udržitelný produkt vhodný do budoucnosti.
Design
Design Crystal Eop-G, který byl navržen pro využití prázdných zásuvek ve zdi a napájecích lišt, je založen na konceptech jasnosti, jemnosti a průhlednosti, jak název napovídá.Pro zvýšení pohodlí je navíc navržena tak, aby měla stejnou velikost jako zásuvka používaná pro napájecí audio kabely atd., aby se zabránilo rušení sousedních zásuvek.Crystal Eop-G zdědila design předchozí řady Crystal, ale je pokovena šampaňským zlatem. Crystal Eop-G si se svým jednoduchým designem vysloužil titul ,,CREATIVE POWER ACCESSORIE'' jako doplněk kreativní síly typické pro KOJO TECHNOLOGY.
Efekty kvality zvuku
Jak již bylo zmíněno dříve, nově přijatý elektrický dvouvrstvý kondenzátor má ohromující povrchovou plochu vodiče 80 000 000 cm2. Výsledkem je, že jsme snadno aktualizovali Crystal EG, který měl dosud největší plochu vodiče. Nyní se hodí jako virtuální půda, která zodpovídá za celý audio systém. Crystal Eop-G toho plně využívá a reprodukuje trojrozměrný prostor s vylepšeným S/N jako samozřejmostí. Jasné oddělení nástrojů zvyšuje pocit reality, dokonce i textura je živě vyjádřena a slyšitelná frekvenční odezva nevyčnívá ani nepostrádá pocit nevyváženosti. Všechny efekty vylepšení S/N působí pozitivním směrem a vy budete moci slyšet podrobné zvuky a informace, kterých jste si dříve ani nemohli všimnout. Spolu s pocitem hloubky ve zvukovém poli přináší jasné obrysy zvuk dopředu s pocitem síly. Zpěvák je pevně umístěn ve středu a zvukové pole se rozšiřuje zepředu dozadu, zleva a zprava a nahoru a dolů, čímž vzniká „2kanálová transcendentní evoluční teorie Vstup do zóny“, která přesahuje sféru stereo!
3 druhy posvátných pokladů
Do naší série virtuálních zemí byla přidána nová virtuální zem se zástrčkou. Použitím ve spojení s konvenční virtuální zemí typu BOX a typu stick připravuje a posiluje zemské prostředí obklopující celý audio systém a zajišťuje stabilní provoz audio zařízení a obvodů.
Tímto se série virtuálních Země s "3 posvátnými poklady" uzavřela
Virtuální zem typu BOX zpevňuje kostru GND zařízení, typ tyčový zpevňuje obvod GND uvnitř zařízení a typ zásuvky zesiluje GND celého systému. Těšte se prosím na sérii Virtual Earth od KOJO TECHNOLOGY, která má velmi dramatické dopady na zvuk:
"Crystal E nabízí jasné zlepšení zvuku ve srovnání se svým předchůdcem. Kromě eliminace šumu signálu, aby bylo pozadí tmavší a tišší, znějí středo/středně nízké frekvence vokálů a hudebních nástrojů plnější a bohatší, analytický výkon byl výrazně vylepšen a zvukové kontury jsou čistší a ostřejší, ať už jste sledují smysl pro velkolepý prostor Klasická hudba nebo živé a živé styly jazzu, rocku a popu lze hrát živěji."
Společnosti se podařilo rozšířit povrch přidáním porézního aktivního uhlí, které je bohaté na mikropóry a má vysokou poréznost, do elektrodové struktury, ve které jsou vyleptány obě elektrody (hliníková fólie vysoké čistoty) kondenzátoru. Tvrdí, že dosáhl hodnoty přibližně 1200krát vyšší než Crystal EG a 7200krát vyšší než série Crystal Ep. Pouzdro bylo přitom zmenšeno a mechanický design a výroba byly vyvinuty společně s Yuki Seimitsu Co., Ltd., která zpracovává satelity a lékařské vybavení.
Kovové materiály vnitřního krytu, těla a těsnícího krytu, které vyžadují vodivost, jsou vyrobeny z různých kovů, jako je měď, mosaz a SUS, aby se upravila rovnováha kvality zvuku - pouze pro zemnící elektrodu je použita mosazná pozlacená koncovka s elektrickou vodivostí. Pro zvýšení pohodlí je navíc velikost navržena tak, aby odpovídala zásuvce používané pro napájecí audio kabely. Zabraňuje rušení sousedních zásuvek.
SPECIFIKACE
Rozměry:
celkové - φ38,5 x 78 mm
bez výstupků - φ38,5 x 57 mm
hmotnost: 193 g
Doporučená cena: 198.000 jenů ( ceny jsou vždy pouze orientační, konkrétní koncová cena v daném místě záleží na lokálním DPH a dalších ekonomických faktorech jako cena dopravy, clo... japonské ceny HiFi, obzvláště jejich domácích výrobků, ovlivňuje dokonce "soubor kladů" - že zvažujte přestěhování)
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: redakce Hi-Fi Voice
- Kategorie: Všimli jsme si
Je vlastně tak trochu trojitý úder (výše všechny tři "778ičky"), zatím jsme se totiž nedostali k na konci (před)loňského roku představenému integrovanému zesilovači Mission 778X (první zesilovač značky od roku 1983) který aktuálně dostal 2 nové parťáky (jako skoro vše v této době) představené na letošním HIGH-END Munich (což je v souvislosti s výstavou asi nejčastěji používaná verze německého Mnichova - originál München nějak ustoupil do pozadí - ani přímo na výstavě nebyl vidět). Ale k věci co je tedy nového? Transport Mission 778 CDT (využívající DAC v zesilovači) a streamer 778S (s dodatkem, že stejně jako mnoho dalších na megavýstavě představených novinek, jde o takové uvedení "napůl" - většinou jde o hrající ale "předsériové" kusy, výroba a také další podrobnosti a specifikace k modelům - pak přichází až s uvedením na trh - což většinou po mnoha měsících stane se že i po 3/4 roce, někdy i to nestačí - byť konkrétně Mission slibují pokračování dříve, snad už na konci léta). Když jsme u Mission (a konkrétností k 2 novinkám je pomálu) nelze nepřipomenout jméno Peter Comeau (Director of Acoustic Design, IAG) z britské značky (viz video pod "desaterem" níže) dnes vlastněné touto čínskou společností (která dle opakovaných zkušeností své portfolio Wharfedale, Mission, Castle, Audiolab a Quad spravuje velmi solidně). V příštím pokračování Dnes je ten den - HUDBA (díl 16. v pondělí 17.) si přečtete "audiofilovo desatero", což připomínáme neb níže pod logem Mission vás čeká "Desatero Hi-Fi mýtů zbořených Peterem Comeauem":
¤ zvuk ve vysokém rozlišení zní lépe díky ultrazvukovému obsahu
¤ supertweetery fungují protože odhalují ultrazvukový obsah
¤ digitální znamená jen jedničky a nuly a je prto zcela odolný vůči rušení
¤ analogový zvuk zní lépe než digitální (LP vs. CD)
¤ všechny zesilovače (a také DAC) znějí stejně
¤ lampové zesilovače je příjemné poslouchat pouze kvůli jejich dodatečnému zkreslení (a transformátory jsou špatné)
¤ všechny (reproduktorové) kabely znějí stejně
¤ 3pásmové reproduktory jsou lepší než 2pásmové (nebo naopak širokopásmové reproduktory jsou lepší než 2pásmové repro)
¤ DSP může vyřešit všechny problémy
¤ frekvenční odezva (a další specifikace) nám spolehlivě napoví, jak bude výrobek znít
¤ aby nedošlo k omylu, to vše výše - NE tak to není, Není, NENÍ - říká Peter Comeau a my s jeho odbornými zkušenostmi dekádami vývoje a praxe ověřenými závěry souhlasíme
Bude to chronologicky, i protože k Mount Everestu během pár týdnů (od Axpony po Mnichov) nově představených komponentů většinou k většině chybí podrobnosti. Nejprve ale připomínka posledního dění u značky (viz obr. níže - retrovlna jako hrom):
Staronově | MISSION - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení
Moderní 778X navazuje na dávný model Mission 778, což byl (nejen) designový příbuzný známějšího Cyrus One (ve spodní části článku Nová zařízení k zesílení elektrických signálů | CYRUS AUDIO - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení )
SPECIFIKACE (778X)
Typ: integrovaný zesilovač s D/A převodníkem
Výkon: 2 x 45 watt @ 8 Ω / 2 x 65 watt @ 4 Ω
Vstupy: 1x koaxiální; 2x Toslink Optical; 1x PC USB; 1x Bluetooth (aptX/AAC); 2x AUX; 1x RCA (Phono MM)
Výstupy: 1x koaxiální; 1x Toslink Optical; 1 x RCA (PRE Out)
Vzorkovací frekvence Optický / koaxiální: 44,1 kHz-192 kHz;
PC USB: 44,1 kHz-384 kHz (PCM) / DSD64, DSD128, DSD256
PRE výstup SNR >110dB (A-váženo)
Převodník D na A: ESS Sabre32 ES9018K2M (rozlišení 32bit)
Max. vzorkovací frekvence: optický/koaxiální: 192 kHz; USB: PCM 384 kHz / 11,2896 MHz (DSD256)
Celkové harmonické zkreslení (THD): < 0,001 % (1 kHz @ 0dBFS)
Výstupní úroveň (0dBFS, 1KHz): 2,1 Vrms
Zisk: +31dB
Frekvenční odezva (ref. 1kHz): 20Hz - 20KHz (±0,5dB)
Celkové harmonické zkreslení (THD): <0,005 % (30 W / 8 ohmů)
Vstupní citlivost 540 mV (RCA AUX In); 2,5 mV (Phono MM)
Poměr signálu k šumu (SNR): >108dB (ref. 45W, A-vážený)
Spotřeba energie v pohotovostním režimu <0,5W
Rozměry: 236 x 98 x 380,6 mm
Hmotnost: 6,3 kg
Barva: černá či stříbrná
Výše Mission 778X / níže streamer 778S
Výše 778S / níže Mission CD transport 778CDT
Výše samé (modely série) 778 / níže všechny 3 (778ičky) pohromadě (pod nimi další britská retronovinka Dali byste si SANDWICH? | LEAK AUDIO - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení )
Doporučené ceny:
778 CDT - n/a
778 S - n/a
778X - 549 GBP/USD
Za nadostatek info se omlouváme - to je ten jarně-výstavní problém - všechno představit a pokračování... v případě 2 nových modelů Mission 778 snad má být již v druhé půli prázdnin. Tak na778děnou v srpnu
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: redakce Hi-Fi Voice
- Kategorie: Všimli jsme si
Kanaďané nás až tak často nenavštěvují, takže připomeneme:
Anthem MRX 540 - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení
Anthem STR Integrated - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení
Anthem MRX 720 - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení
"Poptávka po efektivních a prostorově úsporných řešeních na trhu zakázkových integrátorů nebyla nikdy vyšší. S MRX SLM Anthem plní tuto potřebu přímo a přináší produkt, který nabízí bezkonkurenční výkon, flexibilitu a snadnou integraci. Toto zařízení je nutností pro integrátory, kteří se snaží svým zákazníkům poskytnout ty nejlepší zvukové zážitky při zachování elegantního a vizuálně přitažlivého prostředí." říká výkonný ředitel Anthem, John Bagby
Kanadský audio výrobce Anthem oznámil MRX SLM - malý prostorově úsporný plochý AV přijímač, který je zlomkem velikosti tradičních AV komponentů. MRX SLM lze bez problémů integrovat do jakéhokoli zábavního systému a je primárně zaměřen na trh s vlastní instalací.
5kanálový slimline přístroj nabízí také mnohé možnosti přehrávání hudby, díky Spotify Connect, AirPlay, vestavěnému Chromecastu a Bluetooth streamování lze snadno poslouchat hudbu z telefonu, tabletu či notebooku. K dispozici jsou také analogový jack vstup a optický vstup.
Anthem vybavil MRX SLM vlastní softwarovou platformou nazvanou ARC Genesis, která spolupracuje i se všemi druhy dalších produktů Anthem i sesterské značky Paradigm. ARC Genesis nabízí řadu pokročilých funkcí, které mění zážitek z poslechu jako nikdy předtím. Díky podpoře pro Mac i Windows a novým možnostem nastavení cílové křivky pro hluboké basy a vysoké frekvence lze systém uživatele snadno přizpůsobit osobním preferencím.
Díky připojení HDMI (HDMI 2.0b eARC, HDCP 2.3) podpoře Dolby Atmos a DTS:X lze MRX SLM používat pro všechny druhy účelů.
Zažijte dokonalou korekci v místnosti s ARC Genesis - nejnovější software, který spolupracuje s mnoha produkty Anthem nebo Paradigm s podporou ARC, včetně MRX SLM. ARC Genesis nabízí řadu pokročilých funkcí, které změní váš zážitek z poslechu jako nikdy předtím. Díky podpoře pro Mac i Windows a novým možnostem nastavení cílové křivky pro hluboké basy a vysoké frekvence můžete snadno doladit zvuk podle svých preferencí - říká v reklamním materiálu výrobce - a má asi pravdu a o svém novém malém / plochém zázraku pokračuje:
¤ odemkněte skutečný potenciál vašeho systému
¤ zlepšuje zvukový výkon v jakékoli místnosti automatickou korekcí akustických anomálií
¤ zlepšuje kvalitu zvuku optimalizací frekvenční odezvy a snížením zkreslení
¤ poskytuje pohlcující zvukový zážitek s lepším zobrazením, čistotou a odezvou basů
¤ ARC se snadno používá, s jednoduchým procesem nastavení a intuitivním rozhraním, které uživatelům umožňuje upravit a doladit korekci podle vašich představ
¤ s ARC Genesis lze pozvednout výkon repro nebo elektroniky na novou úroveň a zároveň zachovat charakter vaší místnosti; dejte sbohem nechtěným rezonancím a vychutnejte si křišťálově čistý a přesný zvuk, který oživí vaše oblíbené filmy a hudbu; upgradujte svůj poslech ještě dnes s ARC Genesis!
¤ ARC Genesis je také zpětně kompatibilní s mnoha produkty Anthem a Paradigm, které podporují ARC nebo PBK, což znamená, že si můžete vychutnat vysoce kvalitní korekci místnosti na svém stávajícím zařízení; díky spolupráci s kalibrovaným mikrofonem (součástí mnoha produktů s podporou ARC a PBK, včetně MRX SLM), patentovaný software Digital Signal Processing (DSP) upravuje zvuk podle jedinečných vlastností vaší místnosti, což vede k pozoruhodným vylepšením zvuku. slyšíte
SPECIFIKACE (Anthem MRX SLM)
Počet kanálů zesilovače: 5
Výstup repro (0 DBFS digitální vstup, 1 W výstup do 8 Ω)
¤ frekvenční odezva: 20 Hz - 20 kHz +/-0,5dB
¤ poměr S/N (filtr IEC-A): > 92 dB
¤ poměr THD+N (1 kHz, 20-22 kHz filtr): < -87 dB
Výstup repro (1 VRMS analogový vstup, 1 W výstup do 8 Ω)
¤ frekvenční odezva: 20 Hz - 20 kHz +/-0,5dB
¤ poměr S/N (filtr IEC-A): > 88 dB
¤ poměr THD+N (1 kHz, 20-22 kHz filtr): < -85 dB
Impedance: kompatibilní s impedancí 4 Ω nebo vyšší
Maximální kontinuální výstup (0,1 % THD):
¤ kanály 1-5, dva buzeny do 8 Ω - 50 W
¤ kanály 1-5, dva buzeny do 4 Ω - 92 W
Spotřeba energie:
¤ typická zátěž (1/8 výkon, všechny kanály buzeny do 8 Ω) < 50 W
¤ pohotovostní režim (ovládání IP povoleno) < 2 W
¤ pohotovostní režim (IP Control + HDMI Bypass povolen) < 5 W
Rozměry:
¤ výška (bez nohou) - 3,8 cm
¤ výška (se sadou pro montáž do racku) - 1U / 4,4 cm
¤ šířka - 27,9 cm
¤ šířka (se sadou pro montáž do racku) - 43,2 cm
¤ hloubka 27,9 cm
¤ houbka (včetně napájecího kabelu) - 33,0 cm
Hmotnost: 3,0 kg
Doporučená cena: 2.499 US$ ( ceny jsou vždy pouze orientační, konkrétní koncová cena v daném místě záleží na lokálním DPH a dalších ekonomických faktorech jako cena dopravy, clo..)
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: redakce Hi-Fi Voice
- Kategorie: Všimli jsme si
Porovnávali jste někdy identickou stereo a mono verzi nahrávky? V redakci na to máme např. boxík ( Bee Gees – The Studio Albums 1967-1968 (2006, Box Set) - Discogs ) a výsledky jsou (dost) překvapivé, (téměř) jednoznačné (samozřejmě nic neplatí absolutně - v tomto případě ne pro úplně každou skladbu / nahrávku, obecně to ale platí) pro většinu. Tak to je odpověď na dotaz v titulku: "Protože monaurální verze zní (nejednou, tedy většinou až překvapivě často) prostě lépe. A proto ten (snad až) "trend" v nabídce mnoha značek. Když jsme u těch (asi) překvapení, víte kdo je největší výrobce gramofonových jehel na této planetě? Bingo - japonská NAGAOKA a dnes to bude o jejich novince, přenosce MP-MONO. Doma jsou sice trochu "severněji", město v kterém sídlí Higashine (東根市, Higashine-shi) je místem...
ČTĚTE DÁLE, JE TOHO MNOHO! ↓
Add a comment
Malá překvapení každodenního audiofila
Ačkoliv se posuzování audio komponentů bezmála denně (s čestmými výjimkami letních dovolených, kde je naopak pár týdnů reálně ticho a slouží jako "rekalibrace" ušního aparátu) věnuji už nějakých 17 let a poslouchal jsem rád i předtím... Přestože jsem za tu dobu slyšel na 5 000 výrobků všech tříd, kvalit a podob... Bez ohledu na to, že nějaké polovině z toho počtu jsem věnoval hodně času na kompletní recenzi... I tak se tu a tam objeví něco, co překvapí. Jako teď.
Číst dál...