Dali Opticon MKII

Přetiskujeme zprávu společnosti Dali:

Řada OPTICON MK2 zahrnuje šest členů rodiny, všechny modely jsou plně vyráběné v továrně DALI v Dánsku. Vše je postaveno a testováno postupně v párech, aby bylo zajištěno dokonalé párování měničů. Tato řada je postavena na čtyřech desetiletích zkušeností s reproduktory a na inovativních technologiích, včetně patentovaných magnetických systémů DALI SMC a hybridních výškových reproduktorech - a v neposlední řadě na silné vášni pro detail, s jediným cílem dosáhnout ještě lepší reprodukce zvuku.

Nová řada OPTICON MK2 představuje nový interně navržený a vyrobený měkký kupolovitý výškový reproduktor odvozený od řady CALLISTO, který zajišťuje konzistentní zvukový charakter v celém rozsahu. Většina modelů v nové řadě zahrnuje také náš výškový reproduktor s páskou; proslulý hybridní modul výškového reproduktoru DALI, který umožňuje dosáhnout optimální jasnosti, hladkosti a bohatosti detailů. Mezi další vylepšení patří nové membrány z dřevěných vláken na basových reproduktorech na bázi SMC a přepracované výhybky, které obsahují vylepšené komponenty s nízkým zkreslením. Nové DALI bassreflexy Dual Flare snižují turbulence portů a zajišťují nejlepší možný basový výkon.

VÁŠEŇ PRO DETAILY

OPTICON MK2 definuje jasný, jemně detailní a koherentní zvuk s vyváženou tonální charakteristikou - od podlahového po nástěnný model, LCR a Vokal - k dokončení dokonalého systému domácího kina. Měkký kupolovitý výškový reproduktor s větším průměrem odvozený od DALI CALLISTO byl navržen a vyroben interně pro OPTICON MK2, stejně jako nové čelní desky výškového reproduktoru z tlakově litého hliníku. Dále byl do OPTICON 8-, 6-, LCR- a VOKAL MK2 přidán hybridní měkký dome a tweeter s páskou, stejně jako volitelná bi-wire připojení pro OPTICON 8- a 6 MK2.

Protože na každém detailu záleží!

DALI OPTICON 8 MK2

Pozdravte absolutní sílu nové řady OPTICON MK2. Tento velký a jediný třípásmový systém OPTICON MK2 nabízí v této řadě jedinečně vysokou úroveň výkonu. Spojuje masivní nízkofrekvenční pásmo, objemový potenciál a dynamickou přesnost založené na SMC s působivými detaily a čistotou díky vyhrazenému středotónovému měniči SMC. A vysoké frekvence od hybridního výškového reproduktoru uznávaného společností DALI jsou jak podrobné, tak hladké. Stručně řečeno, OPTICON 8 MK2, úžasná nová brána do magického zvuku, hudby a filmové krajiny, neexistuje.

DALI OPTICON 6 MK2

Úzký a estetický podlahový OPTICON 6 MK2 představuje vstupní bod řady pro renomovanou hybridní měkkou kopuli DALI a výškový reproduktor s páskou DALI, který zajišťuje krásné vysoké frekvence. Nízké frekvence a středy jsou řešeny dvojitou 6½" membránou z dřevěných vláken, magnetem pro basy a středy typu SMC. Výsledkem je reproduktor s elegantním povrchem, který kombinuje pozoruhodný výkon basů s čistotou středů a výrazně pokročilou úrovní vysokofrekvenčního rozlišení.

DALI OPTICON 2 MK2

OPTICON 2 MK2 stejně jako jeho menší sourozenec OPTICON 1 MK2 je vybaven 29 mm výškovým reproduktorem s měkkou kopulkou, odvozeným od DALI CALLISTO a díky své 6½ "membráně z dřevěných vláken, basovému / středotónovému měniči a větší 10litrové skříni je schopen dosažení větší šířky pásma a hlubších frekvencí při nízké úrovni hlasitosti. Stojanový OPTICON 2 MK je jasnou volbou pro zvuk v hi-fi kvalitě v kompaktních až středně velkých poslechových místnostech a nabízí mu prostor pro poskytování jeho dynamického a přesně definovaného zvukového výkonu.

DALI OPTICON 1 MK2

Kompaktní reproduktor OPTICON 1 MK2 se stojanem je ideální pro snadnou instalaci v blízkosti stěn místnosti nebo pro montáž na stěnu v menších poslechových prostorách. 5litrová skříň s plným reflexem Dual Flare umožňuje solidní basový výkon a přirozenou integraci s 4¾" membránou z dřevěných vláken, jednotkou pro basy a středy s magnetem SMC a nově navrženým 29 mm měkkým kupolovým výškovým reproduktorem řady DALI CALLISTO. Diskrétní, přesto výkonný reproduktor, který umožňuje kvalitě zvuku mluvit vlastním jasným jazykem.

DALI OPTICON LCR MK2

Z tohoto nového nástěnného reproduktoru vychází skutečný hi-fi výkon přesahující jeho kompaktní rozměry. OPTICON LCR MK2 a jeho víceúčelový kryt zahrnuje jakoukoli potřebu od tradičního stereofonního zvuku po TV a vícekanálového domácího kina. Všestranný a překvapivě různorodý zdroj pro skvělou reprodukci zvuku, kde systém nástěnných reflexních portů, 6½ "membrána z dřevěných vláken, basový / středový měnič magnetu SMC a otočný hybridní výškový modul spolupracují v dokonalé synergii.

DALI OPTICON VOKAL MK2

OPTICON VOKAL MK2 je speciálně navržen tak, aby přehrával klíčovou část středového kanálu, přesto má všechny charakteristické vlastnosti pro plný audiovizuální systém OPTICON MK2. OPTICON VOKAL MK2 spojuje 6 1/2" membránu z dřevěných vláken, basový a středový měnič magnetu SMC a hybridní výškový reproduktor DALI a se skříní konfigurovanou speciálně pro instalaci do audiovizuálních nábytkových jednotek. Možnost zcela uzavřené montáže díky reflexním portům směřujícím dopředu.

XAVIAN - Štědré Vánoce

KEF LS50 Meta

AVITSmart | Audio Rent