Monobloky jsou považovány za výkladní skříň všech výrobců zesilovačů – bývá v nich ta nejlepší technologie, kterou firma disponuje, bývají považovány za to „nejvíce audiofilské" pojetí koncových stupňů a také často stojí nejvíce peněz z celého výrobního katalogu. Když si to převedete na švýcarské poměry, kde high endové značky jen kvetou, už musíte mít v hlavě něco výjimečného – však vzpomeňte třeba Nagru. Nebo darTZeel. Nebo Goldmund. Nebo CH Precison. Nebo FM Acoustics. V posledních letech ale svým drajvem získává přední pozici ještě jiná značka, etablující se jako ještě exkluzivnější, což potvrzuje mimo jiné také mimořádnými cenovkami – jde o soulution, firmu velmi mladou a neokoukanou.

Ačkoliv soulution nabízí v současnosti vlastně jen referenční řadu 7 (SACD přehrávač, phono předek, předzesilovač a buď monofonní nebo stereofonní provedení koncového stupně) a „levnou" verzi, řadu 5 (digitální přehrávač / DAC, USB DAC, předzesilovač, monobloky a integrovaný zesilovač), a ačkoliv existuje teprve od roku 2006, stihla značka posbírat snad všechny významné designové i mediální ceny.

Pokud jste milovníky velkých věcí a velkých zesilovačů, monobloky soulution 701 vám určitě zaimponují. Jsou totiž obrovské, nemluvě o tom, že vám je doručí ve dvou dřevěných přepravních bednách, které jsou jednoznačně dvoj- až čtyřmužné. Důkazem budiž to, že když jsme jednu naložili na rudl s vidinou snazší manipulace, ten se okamžitě a beze cti vzdal a vypustil pod tou vahou duše. Obě. S efektní katapultáží ventilků. To jen na okraj, ale zpět k soulution 701. Po odšroubování několika desítek vrutů odklopíte masivní víko a je tam – masa kovu s jednoduchými hranami a minimalistickým designem.

Když konečně dovlečte monobloky na místo určení, zjistíte, že na ně pravděpodobně nemáte dost místa, alespoň pokud nemáte dedikovanou poslechovou místnost – 701 stojí na půdorysu 56 x 58,5 m (š x h) a mají velmi nadstandardní výšku 30,6 cm. Nyní si vezměte, že tento prostor, vytyčený hliníkovým šasi s velkou tloušťkou stěn (však celé tělo slouží jako jeden velký chladič), je plný součástek – to vše dohromady atakuje metrák váhy.

Čelo, spodní a horní stěnu tvoří trojice masivních hliníkových plátů, nahoře a dole s bohatým perforováním; ten vpředu v čistotě narušuje jen třířádkový displej s velkými červenými znaky; pod ním je decentní logo výrobce a vpravo trojice malých tlačítek pro základní ovládání. Jedno tlačítko vybírá aktivní vstup, druhé režim spínání a třetí zesilovač zapíná či uspává. Boky přístroje jsou černé, ozdobené jen další variantou loga – vzadu kvůli maximální vizuální čistotě boky i horní hrana výrazně přečnívají, čímž zakrývají „příliš technicistní" konektory. Týká se to hlavně čtveřice obrovských křídlových matic pro dokonalé utažení kabelů – terminály pojmou mimochodem holý drát, banánek i lopatky. U horní hrany na pravé straně nad terminály najdete vstupně výstupní konektory – je tu robustní analogový RCA vstup, doplněný variantou ve formě symetrického XLR. Třetí konektor je opět XLR, ale opačného provedení, kterým signál můžete vést dál – to kdybyste třeba chtěli použít ještě jeden monoblok a nemuseli signálový kabel vyvádět přímo z předzesilovače. Ještě nad konektory je maličký dvoupolohový přepínač, kterým volíte celkový provozní režim – soulution 701 totiž může fungovat v můstkovém zapojení jako klasický monoblok, ale díky čtveřici reproterminálů může své síly rozdělit a poskytnout možnost plnohodnotného bi-ampingu. Pak už na zadní straně najdete jen trojici kolébkových přepínačů, napájecí zásuvku a zásuvky ovládacího systému.

Jedním z přepínačů volíte ve třech stupních intenzitu podsvícení displeje, druhým vstup, na který se zesilovač po zapnutí přepne, třetím pak způsob, jakým bude monoblok reagovat na elektřinu – buď se může okamžitě zapnout (to třeba pokud zapínáte celou sestavu centrálně), nebo může čekat na stisknutí tlačítka na čelním panelu, nebo jej můžete sepnout rozhraním Link (opět je tu dvojice konektorů, je tedy „průchozí"). Vše doplňuje konektor RS232 pro sofistikovanější začlenění do ovládacích systémů.

Přes všechnu imponující velikost monobloků, které se i přes minimalistické tvary stanou samozřejmou dominantou prostoru, je to zásadní (téměř doslova) napěchováno uvnitř. Obvodová řešení zesilovače jsou uspořádána v několika patrech, v monolitickém celku. Vespod jsou obvody uzavřené v další vlastní kovové skříni s celkem osmi aktivními ventilátory (těch je v přístroji ještě více a firma ukazuje, že se není třeba stydět za praktická řešení ani u té nejvyšší třídy komponentů). Jde o citlivé obvody, uzavřené kvůli maximálně účinnému stínění. Většinu výšky tvoří čtveřice OBROVSKÝCH filtračních kondenzátorů s celkovou kapacitou více než 1 000 000 uF. Filtrační kapacita je nutná, v můstkovém zapojení totiž tranzistory dávají kontinuální výkon 600 Wattů do 8 Ohm, přičemž ale špičkový výkon do zátěže poloviční je naprosto neskutečných 12 000 Wattů.

Dalším zbořeným dogmatem se zdá být to, že kvalitní elektronika nemůže mít spínaný zdroj (který je typicky spojován se zesilovači trochu přehlížené třídy D, byť ta nemusí být synonymem pro levné čínské stroje). Monobloky 701 totiž právě tento typ napájení používají – jde o nově vyvinuté jednotky, v jednom monobloku jsou celkem čtyři a každý blok má kapacitu 600VA. Díky tomu nenajdete v přístroji žádné klasické obrovské transformátory, které by byly pro tento výkon nutné u obvyklejšího provedení napájení. Vnitřní koncepce je vlastně zdvojená – dále zmíněné parametry můžete tedy pro představu vydělit dvěma a máte hodnoty, které získáte v bi-ampingovém zapojení.

soulution 701 je nejen perfektně vyrobený monoblok, ale má neméně perfektní technické parametry – výstupní výkon v řádech stovek Wattů jsme již zmiňovali, činitel tlumení je grandiózních 5 000, celkové harmonické zkreslení nepřekračuje 0,0007% a výstupní impedance je zanedbatelných 0,001 Ohm. Ještě zajímavější je pracovní šířka pásma 0 – 2 000 000 Hz v toleranci -3 dB. Rychlost přeběhu je velmi slušných 0,2 mikrosekundy. Zesilovač zvládne dodat maximální výstupní proud 120 A, což je hodnota, která „nakrmí" i ty absolutně nejnáročnější reprosoustavy. Maximální výstupní napětí činí taktéž naddimenzovaných 70 Vrms. Jak vidno, ve Švýcarsku se prostě rozhodli udělat vše s dostatečnou rezervou.

Monobloky soulution 701 jsme měli možnost poslouchat nejprve s Audionet DNP, který sloužil jednak jako zdroj signálu, ale také jako řídící zesilovač díky variabilním výstupům, posléze pak ještě nějakou dobu s vhodným předzesilovačem soulution 725 a nejvyšším CD přehrávačem dánské značky Gryphon – modelem Mikado Signature. Nutno říct, že soulad komponentů soulution předčil naše očekávání a jejich zvuk už patří do kategorie, kde – s prominutím – musí posluchač už jen blahem chrochtat.

Komponenty doplňovala samozřejmě i námi běžně používaná elektronika Naim Nait XS a Naim CD5si či ASUS Xonar Essence One MUSES, ale je to trochu jako v BMW zkoušet závodit s formulí. Měli jsme k dispozici kabely Kubala Sosna z dvou středních řad a to jak na propojení komponentů, tak pro spojení k reprosoustavám. Nesymetrické propojení obstarával kabel Audionet, stejně jako „dotažení" signálu ethernetové sítě. Filtraci zajišťoval IsoTek Sigmas EVO3, ale výhradně zdrojovým komponentům – zkusili jsme zapojit i monobloky, ale bylo to jako výše zmíněné formuli vypustit kola a odmontovat křidélka. Tedy trochu škoda pro zamýšlené účely. Poslouchalo se přes Harbeth Monitor 30 a Gryphon Mojo, ne úplně hezké, ale zato parádně hrající reprosoustavy.

Měli jsme možnost žít s těmito monobloky docela dlouho a nutno říct, že jsme si na jejich přirozenost velmi rychle zvykli. Zvláště pak v kombinaci s firemním předzesilovačem – ačkoliv i se streamerem Audionet byl zvuk špičkový, teprve s modelem 725 dostal ty správné grády, volnost a rozlišení.

Poslechový den začal se Saint-Saënsovou skladbou „Danse Macabre", kterou najdete na zajímavě sestaveném sampleru „Crystal Cable Arabesque" (2009 | Crystal Cable | CC200901). Oproti ostatní elektronice, kterou jsme měli k dispozici, jako kdyby monobloky soulution 701 přidaly virtuální subwoofer; o tolik hlubší, konkrétnější a plnější je basová odezva. Preciznost, s jakou nejnižší tóny tyhle zesilovače vykrajují basy, jednoduše bere dech. Jen to ochutnáte a víte, že jste v té úplně nejvyšší kategorii, kde už limitem věrnosti a přesnosti není zesilovač, ale nahrávka samotná. Už při nastavení hlasitosti na hodnotu 1 / 100 (ano, pouhé 1%, což je v praxi šepot, který přehluší i šustění stránek knihy) systém soulution dokázal protlačit ne snad tlak a dynamiku (to prostě fyzikálně nejde), ale přesto jasné kontury, vynikající kontrolu a snadnou čitelnost tónů. soulution 701 jsou až matematicky přesné a jeden každý tón je krystalicky čistý, žulově pevný a hluboký, tak hluboký. Kontrabas byl asi nejblíže skutečnému, velkému nástroji, jak jsme to kdy měli možnost slyšet.

V podstatě nelze než použít absolutní pochvaly i v oblasti středů – množství detailů s takovou dávkou nenucenosti, co monobloky soulution vyextrahovaly z písně „Undun" z alba „Nightmoves" Kurta Ellinga (2007 | Concord Jazz | 0888072302631), jsme doposud neslyšeli. soulution 701 navíc vše propasírují v podstatě přes libovolné reprosoustavy, byť samozřejmě čím výš sáhnete, tím lépe. Limity nejsou. Je cítit obrovská předimenzovanost schopností těchto monobloků – nejde jen o čísla na papíře, jde o snad doslova tisícinásobnou rezervu v jednom každém okamžiku; a tato rezerva je jednoduše cítit. Navíc oproti také excelentní detailnosti integrovaného nižšího modelu 510 si tu všimnete jedné věci – zvuk zůstává matematicky dokonalý, přitom ale není cítit lehký odstup nižšího modelu, ale naopak je tu vrcholná muzikálnost, hladkost a přirozenost, bourající bariéru mechaničnosti, takže zapomínáte, že to není doopravdy. soulution 701 jsou jednoznačně blízko ideálu „skutečnosti", respektive jen dokonalá nahrávka a dokonalé reprosoustavy vás dělí od skutečného zhmotnění muzikantů v prostoru. Třeba v Ellingově skladbě nás nadchl saxofon svým výrazným kovovým jasem, fantasticky a bezprecedentně uvolněně zakomponovaným ale do hudebního celku. Všechno je úžasně lehké, jisté a otevřené, že máte pocit, že se k vám přenáší i všechen vzduch, který byl v okamžiku nahrávání v prostoru s interpretem. Vokál ve středu scény je úžasně plastický, vykreslený v úžasně věrohodných proporcích a s hloubkou, dávající jasnou představu nejen o ústech zpěváka, ale o celém rezonujícím těle, podílejícím se na zpěvu. V kombinaci s excelentním rozlišením je zážitek takový, že se vlastně až trochu nedostává superlativů.

Se skutečně ultimativní silou, kterou umí do reprodukce vložit, by snad mohlo trochu hrozit, že výšky ztratí subtilní jemnost a lehkost. Vibrafon v „Ralph´s New Blues" od Modern Jazz Quartet („Concorde" | 2008 | Prestige | 0888072306530) byl nádherně pevný a znělý, ani při hodně velké hlasitosti a v kombinaci s páskovým měničem Gryphon Mojo není v reprodukci hrubosti a ostrosti ani co by se za nehet vešlo. Vyvážení přednesu je perfektní, slyšíte jeden každý nástroj a jeden každý tón v úchvatné harmonii a propojení. Vnímáte lehce a samozřejmě celek, aniž byste ztratili ze zřetele detaily a stejně tak vnímáte naprosto jednoduše i nepatrné nuance, aniž by je reprodukce vytrhla z kontextu celku – jako ve skutečnosti. Úžasné je skutečně to, že je naprosto lhostejné, na jaké úrovni hrajete – soulution 701 zůstává charakteristikami zcela konstantní v celém rozptylu hlasitostí, který byste jen mohli chtít využívat. Dokonce, i když budete chtít akustickým tlakem vyrazit okna, buďte si jisti, že tyto pravděpodobně poslední tóny, které kdy uslyšíte, budou dokonale srozumitelné a kontrolované.

Co se týká dynamiky, obrovské rezervy, číhající v útrobách soulution 701, dovolují zvládnout naprosto cokoliv. Tím myslíme cokoliv – limitem může být hlavně nahrávka, pak zdroj signálu, předzesilovač, reprosoustavy nebo možná i kabeláž, ale dynamická omezení těchto monobloků nemáte šanci poznat. „One Word" od Mahavishnu Orchestra („Birds of Fire" | 2000 | Columbia | CK 66081) stojí na rytmickém základu naprosto fantastických bicí. Nadchlo nás, jak přesně a dokonale jistě odděluje soulution 701 jednotlivé údery, s jakou dopadají razancí (vsaďte se, že vás donutí svou bezprostředností mrknout) a jak jsou rychlé – vznik tónu je skutečně fantasticky svižný, jako když vystřelí. Přitom je i zde cítit, že elektronika vše zvládá a neblíží se svým limitům. Odporující je jak makrodynamika, tak mikrodnymika – zvuk je živoucí, silný a přitom nechává prostor pro vnitřní dění kolem jednotlivých nástrojů. Ta věrnost se popisuje opravdu obtížně – ale zase jakou větší poklonu můžete zařízení pro věrnou reprodukci složit, než že housle jsou barvou i dynamikou úžasně blízké skutečným houslím, basa je basou a bicí jsou bicí.

Už jsme řekli, že soulution 701 mají fantastické rozlišení, zvláště když je podpoříte úžasně transparentním předzesilovačem soulution 725. „Jesus is a rochdale girl" od Elbow („Closing the look – PMC sampler" | 2013 | PMC | MPMC1) byla naprosto strhujícím způsobem transparentní. Zblízka nahraný vokál byl až přízračně přítomný, bezprostřednost reprodukce vás vtáhne do hudby se silou Skylly a Charybdy. Rozlišení je prvotřídní, nadšení a tah na branku neuvadá, jeden každý tón je sebevědomý, pevný a fenomenálně jednoduše čitelný. Všechno má svůj perfektně vymezený prostor, čas i kontext a buďte si jist, že co vaše nahrávka obsahuje, to se v systému soulution 725 / 701 neztratí a doputuje to až k vašim uším. A co víc – tam, kde si mnozí k maximálnímu rozlišení dopomáhají analytičností, monobloky 701 hrají jakoby mimochodem, s velmi zábavnou muzikálností a nadhledem.

Oddělení kanálů do monoaurálních zesilovačů má z principu (alespoň v drtivé většině případů) za následek jistější podání prostoru nahrávky. Stereofonní verzi koncového zesilovače z nejvyšší série soulution jsme neměli k dispozici, ale věříme, že tomu bude i tak, alespoň to bylo naprosto zřetelné oproti integrovaným řešením, která jsme měli k dispozici. „Kelly´s Blues" (Oscar Peterson | „Playing our songs" | 1999 | Telarc | D-83470) stála na perfektní zvukové scéně, ať už hovoříme o šířce, hloubce nebo pevnosti. Zvukový obraz je etalonem plasticity, nástroje jsou dokonale lokalizované a vše je hlavně neskutečně pevné. Velmi zajímavá je šíře stereo báze, která se prostě „protlačí" skrz reprosoustavy.

Přes všechnu přesnost a veškeré rozlišení zůstává v centru pozornosti při poslechu hudba a ne zvuk. soulution 701 jako kdyby (pravda, za nemalé podpory předzesilovače soulution 725) dokázaly eliminovat pocit reprodukce; snad za to může ona gigantická rezerva a nadhled. Naplno si pak ale vychutnáte vlastně jakoukoliv muziku, protože reprodukce pozornost táhne právě k ní, ne třeba k nedokonalostem a nežádoucím artefaktům (prostě proto, že tam v podstatě nejsou). Bylo moc příjemné poslouchat plný zvuk, který provázel „Your song" od Eltona Johna („Greatest Hits 1970 – 2002" | 2002 | Mercury | 077 012-2). Bohatý, perfektně kontrolovaný přednes činí i z vcelku hezké, ale nijak výjimečné popové písničky jednoduše zážitek, který si vás získá a dává vám tu onu kýženou radost z poslechu.

Fenomenální je i drajv a energie, která sálá z každého tónu. „5:06 AM (Every Strangers Eyes" Rogera Waterse („Pros and Cons of Hitch Hiking" | 1984 | Columbia | CK 39290) je jednak nádherně prokreslená, ale to už působí jaksi samozřejmě a nezpochybnitelně, velmi návyková je ale hlavně celková plynulost přednesu. Celá deska byla úžasně sugestivní a ve svých silných momentech v podstatě tak naléhavá, jako živé vystoupení Rogera Waterse. Dokonale precizní timing přináší důraz v tom přesně správném okamžiku, až z toho všeho souladu příjemně mrazí.

Když zazněly žestě v čele s Davisovou trubkou v „Prayer (Oh Doctor Jesus)" z desky „Porgy and Bess" (2006 | Columbia | CK 65141), bylo to prostě fantastické. Barva nástrojů je úžasně přesvědčivá, kov je řízný, ale ne řezavý a je tu opět naprosto fenomenální výbušnost a rychlost, s jakou vám jeden každý tón zesilovače servírují. I když tu cítíte šum a ruch starší nahrávky, zůstává tahle skladba v podání sestavy od soulution milující ódou na trubku – pokud vám nepřijde některý ze špičkových trumpetistů zahrát přímo k uchu, tenhle přednes je dalším v řadě nejlepších možností, jak si trubku užít. Nádhera!

Titulní skladba alba „Neonarcis" od Dymytry je v kontextu metalových nahrávek docela slušná, ale i tak je to dosti plochá a slitá. Zajímavé je, jak si monobloky soulution 701 poradily i s takovým materiálem – vše se otevřelo a vokálu bylo rozumět, byť dynamická plochost byla až děsivě zřetelná a odrazující. Dozvíte se prostě všechno o ostrých sykavkách, nečitelných kytarách apod. I přes naprosto nekompromisní kritiku kvality nahrávky, která leze z reprosoustav ale nejde nepřiznat, že 701 dostaly z nahrávky opravdu maximum a víc, než jsme kdy čekali.

Monumentální monobloky soulution 701 jsou výjimečné. Jsou vyrobeny se švýcarskou precizností a mají skutečně nekompromisně pojaté parametry – gigantický výkon, vysoké proudy, skvělá rychlost... Prostě a jednoduše skutečný high end. Co je ale nejpůsobivější, to je umně smíchaný koktejl fantastického rozlišení, suverenity, nekompromisní kontroly a přitom laskavé muzikálnosti, díky které se v centru zážitku ocitá hudba a zase jen hudba. A o to jde – soulution 701 je dokonale pojatý kus techniky, ale všechna řešení fungují jako perfektní nástroje na smazání dojmu techničnosti. Monobloky 701, zvláště ve spřežení s předzesilovačem 725, v podstatě nemají slabinu a právem patří na stupně vítězů v soutěži koncových stupňů libovolného typu. Jsou fenomenální. Kapitolou samostatnou je cena, která je, upřímně řečeno, šílená. Ale to už k výjimečnosti prostě patří, že si výjimeční mohou diktovat podmínky – je dosti pravděpodobné, že všichni přímí konkurenti soulution 701 (a že jich bude opravdu jen pár) budou levnější. Vadí to? Ne. Protože tady jsme v kategorii, kde desítky, ani stovky tisíc nebudou hrát roli. Tato kategorie už není o financích nebo hledání poměru ceny a výkonu (stejně jako u luxusního jídla, pití, obrazů, koberců, aut či čehokoliv jiného) a extrémní cena je prostě součástí image značky a odrazem jejích ambicí a sebevědomí, které jsou do velké míry oprávněné. My jen můžeme říct, že mít neomezený rozpočet na koncové stupně, soulution 701 by stály v tuto chvíli zcela na vrcholu seznamu.

Kč 2 945 000,-

--- --- --- --- ---

KLADY

+ absolutní kontrola

+ exkluzivní výrobní kvalita

+ velmi muzikální, hladné a konkrétní

+ co do nich pošlete, to přehrají – nejpřesněji, jak to jen jde (a to se suverenitou a jednoduchostí tohoto konstatování)

+ rozehrají libovolné reprosoustavy díky špičkovým proudům, které umí dodat

+ bez ohledu na cenu patří do TOP třídy a konkurenty spočítáte na prstech jedné ruky

ZÁPORY

- šílená cenovka i v poměru k výkonu (ale tak už to dnes bohužel prostě je)

--- --- --- --- ---

PRODÁVÁ:RP Audio | www.rpaudio.cz 

200 300 mcintosh

200 200 pmc

200 200 normaaudio

200 200 studiospalicek

200 200 rpaudio

200 100 wdq

200 100 rodel

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio

ANALOG:

VPI Scout
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

SÍŤOVÉ FILTRY:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Initium
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube

MĚŘENÍ:

ATB PC Pro pro Windows 7
NAD C370
Pioneer BDP-LX71
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Jak se hodnotí?

Recenze všeobecně (na hudbu, na jídlo, na filmy, na auta, na makeup nebo na hifi...) jsou většinou cílem uštěpačných poznámek ze strany těch, s jejichž názorem se neshodnou, to je ovšem v zásadě asi i v pořádku, jakkoliv snaha ventilovat svůj názor spíše konstruktivním, logicky formulovaným způsobem by zjevně byla ku prospěchu o něco více. Jinými slovy, vyjádřit svůj názor "že je to sračka" mohu i slušně, věcně a bez nutnosti okamžitě napadat.

Číst dál...

200 200 xavian 200 200 soundstyle 200 200 eurostar 200 200 tykon 200 200 psg

200 200 hifiguide 200 200 cptpraha 200 200 basys 200 200 naimstudio 200 200 horn

200 200 aq 200 200 voice 200 200 yamaha 200 200 horizontrading 200 200 kasaudio

200 200 elfton 200 200 mareka audio 200 200 ibdczech 200 200 walter kircher 200 200 4ce distribution

1024 200 audio video show praha