Accuphase DP-560

Accuphase nás zásobuje produktovými novinkami s neuvěřitelnou pravidelností, ale i četností. Aktuálně představil nový základní SACD přehrávač a D/A převodník DP-560.

Accuphase se chlubí třeba i tím, že se jim podařilo potlačit vibrace díky vzduchovým mezerám mezi díly a dalšími konstrukčními vylepšeními. Největším pokrokem je ale 32 bitový čip ESS ES9018S Hyperstream se čtyřmi paralelně zapojenými převodníky na kanál, kdy se používá i proprietární firemní technologie MDS+. Výrobce dokázal o 20% snížit šum a aktuálně nabízí odstup signálu a šumu 119 dB. 

DP-560 podporuje PCM i DSD signály (krom kotoučků po USB až 32/384 či DSD 11,2 MHz). Očekávaná cena je 49 900 PLN, tedy něco kolem 300 000,- Kč.

Více na http://accuphase.com/model/dp-560.html

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 longplay

200 200 wdq

200 100 optoma

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

  • Marantz M-CR611 Melody Media

    Kompaktní all-in-one systémy Marantz Melody sice už pár let na trhu jsou, relativně čerstvá ale je nová generace s číselným označením 611. Jde o klasický přístroj typu vše v jednom,…

    25. květen 2017

    Kategorie: All-in-one systémy Autor: Daniel Březina
  • HIFIMAN HE-400S

    Značku HIFIMAN založil Dr. Fang v roce 2007, firma dnes má centrálu v Tchien-ťinu při ústí Chaj-che, vývojové oddělení v Šanghaji, výrobu v Tung-kuanu a distribuci ve Spojených státech, takže…

    25. květen 2017

    Kategorie: Sluchátka Autor: Daniel Březina
  • Dynaudio Excite X18

    V útulném (téměř) přímořském dánském městečku Skandeborg se nachází od roku 1977 domov jedné z těch celosvětově známějších firem na výrobu reprosoustav - sídlí zde totiž Dynaudio, firma, jejíž reprosoustavy…

    25. květen 2017

    Kategorie: Reprosoustavy regálové Autor: Daniel Březina
  • Pro-Ject The Classic

    Expanzi katalogu v současnosti asi nejpopulárnějšího výrobce gramofonů, rakousko-českého Pro-Ject, snad ani nejde sledovat v reálném čase. Značka nabrala drajv při prvním náznaku vinylové renesance (ač samotná existuje už od…

    17. květen 2017

    Kategorie: Gramofony a analog Autor: Daniel Březina
  • KEF Blade Two

    KEF Blade Two patří mezi těch nemnoho designově trochu jiných produktů "velkých značek" - tyto reprosoustavy sice už nejsou žádnou horkou novinkou, i po pár letech ale bez problémů obstávají…

    15. květen 2017

    Kategorie: Reprosoustavy podlahové Autor: Daniel Březina
  • Magnat Tempus 77

    Řada Tempus by se dala označit za vstupní bránu do výrobního katalogu německé značky Magnat. Sloupek Tempus 77 pak tvoří vrchol této série a dalo by se říct, že za…

    15. květen 2017

    Kategorie: Reprosoustavy podlahové Autor: Daniel Březina
  • RIHA B200

    Značka RIHA s plzeňskými kořeny má věru široký katalog, čítající k dnešku možná i kolem stovky položek, což je na v podstatě stále ještě nevelkou firmu záběr až těžko uvěřitelný.…

    15. květen 2017

    Kategorie: Zesilovače výkonové Autor: Daniel Březina
  • Denon AVR-X4300H

    A/V receivery od Denon patří mezi ty nejpoplulárnější, zejména díky tomu, že ve svém zvuku nesou charakteristiky dvoukanálových produktů firmy. Přímo uprostřed celé série receiverů stojí aktuálně nejnovější model AVR-X4300H,…

    15. květen 2017

    Kategorie: A/V receivery Autor: Daniel Březina
  • Klipsch Reference Over-Ear BT

    Není to (alespoň z pohledu hi-fi, natož třeba z pohledu geologického či snad dokonce vesmírného) zase tak dlouho, co poslouchání hudby na cestách znamenalo nošení těžkého a neskladného zařízení typu…

    15. květen 2017

    Kategorie: Sluchátka Autor: Daniel Březina
  • Cabasse Stream BAR

    Francouzští Cabasse jsou zcela jistě známí především výrobou klasických i originálně pojatých audiofilských reprosoustav, ale v jejich portfoliu se před pár lety začaly objevovat i modernější produkty - streamovací jednotky…

    15. květen 2017

    Kategorie: Ostatní Autor: Daniel Březina

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

RYCHLÝ DOTAZ

Powered by BreezingForms

200 200 riha 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar